Vemodigt...


Två dagar i rad har jag gjort mig av med saker som egentligen inte betyder nåt, men ändå har ett affektionsvärde för mig. Jag är så jäkla blödig, vad är väl en soffa egentligen? Men ändå, den betydde nåt. Nu bor den hos en mjölkbonde och hans tyska (engelsktalande konstigt nog!) dräng.

Igår sa jag hejdå till gamla lägenheten. DET var jobbigare. Alla minnen, både bra och dåliga passerade revy när jag hade en stund ensam där. Men nu är det nya tider, och nya minnen ska skapas med både ny lägenhet och ny soffa :)

Och det värsta av allt just nu, är att Jeanette kommer när som helst. Vart ska hon sitta då?!

Puss och kram och ha en bra onsdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0