Fördriver tiden på 90-talet.


Jag väntar, och det finns inget tråkigare. Därför snöade jag in på låtar, eller framförallt musikvideor från 90-talet. Allt var bättre med musiken då, mer genuint. Inte samma massproduktion som idag. Spotify, Youtube och My space kanske inte är så bra...? Allt kan spridas sååå mycket snabbare och det blir liksom ingen kvalité på saker. Man lyssnar en vecka, sen är låten bortglömd. Nu menar jag såklart inte att dessa medier är dåliga, jag skulle inte klara mig länge utan dem :)

Och 90-talet hade mer lidelse. Ta t ex November rain, vilken musikvideo kan mäta sig med den idag? Sean Banan? Jag har ju alltid sagt att olycklig kärlek är det vackraste, men när man är i smeten själv är det inte så vackert kanske. Men alla vet ju att hjärta rimmar på smärta.



Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Den där låten är bra.. Men ger mig minnen ;)

2011-10-11 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0