Var det så enkelt?


Jag har (tillfälligt) övergett dödgrävarmusiken. Istället lyssnar jag på svensk pop. Japp, du läste rätt. Och tamejtusan om det inte hjälper humöret på traven! Jag kan ärligt säga att jag känner mig relativt glad nu. Och det var längesen jag kände så. Finns nog en hel del annat som spelar in också. Bl a att jag umgås med folk, och inte bara sitter ensam och ful hemma i soffan. Och sitter jag i soffan är jag isånafall bara ful. På torsdag blir det EON med tjejerna. Tack för det Jenny :)

Barnen tycker nog att jag är lite knasig som lyssnar på detta, de känner inte riktigt igen mig. Men igår tog jag en svängom med stekspaden som mikrofon när jag lagade mat. Till Europe´s "Superstitious". De skämdes inte ens ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men jag vill ju också umgås me brudarna. Å har man 3 biljetter så kändes det ju som vi 3!!

2011-10-18 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0