Dålig sömn, men goda nyheter.


Sömnen har blivit lidande de sista 2-3 nätterna. Det är lite allt möjligt som spelat in, men till stor del fullmånen skulle jag tro. Prinsessan blir värre än vanligt med sina sömngångarpromenader, hunden har ylat och haft sig, och jag har haft allmänt svårt att sova.

Trots all skit som händer utanför min dörr därute i stora världen, så händer det faktiskt en del positiva saker i min värld. Igår fick jag ett brev från Försäkringskassan med MYCKET positiva nyheter (bara att invänta ett bakslag då?). Och idag tog vi sovmorgon, men väcktes av "Dolt nummer". Kan aldrig vara bra att prata med en eventuell myndighetsperson innan man ens slagit upp ögonen, tänkte jag, men svarade ändå. Och tur var väl det, för kvinnnan i telefonen gav mig väldigt fina nyheter, får se om jag berättar efter fredag ;) En sak är iaf säker, det kommer bli en förändring. Ibland känns det som att det verkligen finns en mening med allt :)

Nu- tvättstuga och akupunktur. Lika tråkigt båda två, men jag ska leva på samtalet hela dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0