En hund begraven...


Inte min hund som tur är. Men det är definitivt nåt lurt. Och nej, ni kommer inte få veta några detaljer. Som vanligt. Är bara tvungen att ventilera nånstans. Undrar vad som hänt egentligen? :(

Good news! Fick idag höra nåt som gjorde mig sååå glad- nån jag tycker väldigt mycket om, och som är viktig i vårt liv MÅR BRA! Det var bara "falskt larm" angående oroande symptom innan sommaren :)

Dags att rasta Max-Mats snart, och sen ska jag....INTE sova! För imorgon har jag sovmorgon. Vilket jag iofs vet att det inte blir av eftersom de håller på att borra ner mitt hus i molekyler. Skönt att snart få lämna detta dårhus, är det inte det ena så är det det andra. SockerDockan sover hos pappa inatt, skönt med lite mamma/Kim tid. Fast han är dålig på att umgås min son. Ikväll har Linnéa vart här och kikat på IDOL med mig, han satt bara på sitt rum han ;)

Nattinatti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0