Feelgood-rulle!


Ikväll blir det må-bra-film- Gibert Grape! Jag älskar verkligen den filmen, så skön känsla. Jag vill bo i ett Gilbert Grape-hus! Fast utan den tjocka tanten. Di Caprio och Depp får gärna bo där dock.

Jaha, vad har tanten gjort idag då? Vill ni ens veta? Egentligen förtjänar ni inte att få veta eftersom ni är usla på att kommentera. Men jag berättar ändå *trumvirvel*......AKUPUNKTUR! Näe, mina dagar är inte roligare än så faktiskt. Men idag kom iallafall KONTRAKTET! Så nu är det bara att signa, seala och delievra det!

Ikväll blir det *ny trumvirvel*.....BIRSTA! Kan inte ens komma ihåg när jag var där sist. Det är sant. Men det finns en liten Prinsessa som snart fyller 4, och då måste man såklart bege sig dit!

Slutligen. Jag börjar seriöst tro på att folk kan bli bortförda av utomjordingar. Seriöst.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har mamman i huset någon aning om när prinsessan tänker ställa till kalas, och isåfall vad ev. prinsessan behöver. INTE vad hon önskar sig utan mera vad mamman tycker att hon önskar sig!!



Have a nice day

2011-09-30 @ 08:53:30
Postat av: Loggy svarar

Jadu, Jenny...hon fyller ju år nästa måndag, den 10:e (alltså inte nu på måndag), och hon är hos Jimmy den helgen. Kalaset borde då bli på måndagen eftersom det känns långt att vänta till helgen. Det går hon nog inte med på heller ;) Och vad prinsessan behöver? Hmmm, ska fundera en stund :)Men pärlor och annat pyssel tycker nog både mamman och prinsessan att hon behöver.

2011-09-30 @ 11:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0