JAAAA!


Förra veckan utnyttjade jag tv3. Ja, det är rätt ord, för det fanns verkligen inget att titta på, så jag tittade på True Talent. Som jag tycker är skittråkigt i jämförelse med IDOL. Men hur som helst, jag såg det iallafall. Ett tag. När Danny valde bort Dimitri Keiski bytte jag kanal och svor att Dannys ljuva stämma aldrig mer skulle strömma ur nån högtalare i mitt hem! Nu råkade jag hamna i samma program igen i söndags, och fick höra att en av de utröstade skulle få komma tillbaka. Och idag hände det! Dimitri kom verkligen tillbaka.

Så till mitt dilemma- hur får jag över honom från tv3 till 4:an? Om de kunde få han till 3:an och sen ur 3:an och sen tillbaka till 3:an...då borde det väl inte vara så svårt att få honom till 4:an?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0