Konstaterande:


Det är bra mycket bättre att ha roligt än att sova bort en hel helg!

Blev inte alls så mycket sömn som jag räknat med. Igårnatt blev det bara 4 timmar ungefär, men jag taktikvilade en sväng mitt på dagen. Åkte till skogen igen och kollade på hockey, drack Amarula och åt en fantastisk middag med trevligt folk. Sen kom också två av de riktiga hockeyfantasterna som vart på matchen, och det var TREVLIGT! :) Toms tjej blev kär i pudeln, som förövrigt känner sig kluven och identitetslös, heter han Max eller Mats? Hon blev så pass kär att hon sa så här: "Jag önskar att du bara kunde försvinna, och han stanna kvar hos mig." Jag frågade om hon ville låna honom- "Nej. Jag vill HA honom". Så kan det vara :)

Så var det dags att åka hem, vet inte hur vi tänkte där på slutet, men att sitta fyra personer och trängas i baksätet, medans Max-Mats fick sitta ensam fram, var kanske inte så genomtänkt..?

Och äntligen- ett steg närmare nåt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0