Tömt förrådet!


Jaaa, det var vad akupunktur-tanten sa att jag gjort när det tog slut på nålar. Jag får ju väldigt många nålar, ungefär dubbelt så många som alla andra med samma problem. Hjälper det? Ingen aning.

Jag har iallafall kommit fram till vad jag ska göra för att få mer pengar. Nej, inte sälja använda underkläder på nätet eller råna banken. Jag får många konstiga vänförfrågningar på FaceBook, folk ser ens namn på en väns sida, och kommer då på att VI borde vara vänner...? Fast vi inte ens känner varandra? Hur som helst, gårdagens skumma förfrågan kommer från en äldre man i Norge, som jag vet är rik som ett troll. Kanske man borde nappa på den? Han har säkert inget emot lite välgörenhet.

Funkar inte det, så säljer jag min soffa, jag behöver ingen bäddsoffa nu. Och jag har en till soffa.

Nu ska jag vila innan det är dags att hämta hem virvelvinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0