Kaffe och nikotin- finaste kombon ever

 
Jag är inne på mitt 3:e dygn utan snus. Tror knappast att det är nödvändigt att (be)skriva hur jag mår. Min son sa igår att jag lät som Robinson-Robban när jag pratade. (Jag skrek antagligen över nåt helt oväsentligt.) Men jag hörde det själv också, tro inte att jag inte har självinsikt. Ett par gånger under gårdagen fick jag Robbanröst. Visst är det lite otäckt, va? Vid närmare eftertanke så var jag nog ensam när det hände...ja, ni hör ju själv. 
 
Iallafall. Jag la mig och sov på soffan på söndageftermiddag, vaknade och tänkte att nu får det vara slutsnusat. Och så blev det. It´s all about the money. Fatta att jag slösat över tusen spänn i månaden på INGENTING!
 
Sitter och dricker morgonkaffe nu, men det saknas nåt. Kan det vara tro? Choklad? Sällskap? Vad man än gör, så kommer den stora saknaden. 
 
Helena och Ante var på besök i helgen, roligt att prata gaaaaamla minnen.

Kommentarer
Postat av: Sambon

Äh, klart det är mig du saknar! ;)
Men du är superduktig som inte snusar alla fall, puss på´re!

2012-10-02 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0